Monday 26 December 2011

KASIH IBU AYAH TIADA TANDINGANNYA

Ya Allah...sesungguhnya...Aq punya IBU AYAH yang berhati mulia...YA RABBI...Kau panjangkanla umur mereka semoga aq dapat membalas segala kebaikannya yang dilakukan mereka ke atasku..KU POHON PADAMU YA RABBI....Kau berikanla kejayaan kepada kami adik-beradik supaya kami sentiasa membahagiakan mereka...apa yg lebih membahagiakan mereka selain kejayaan anak-anak mereka...




1.AYAH SAYA:  walaupun berusia 48 namun muda seperti 28....kikiki


2.MAK SAYA:  walaupun berusia 48 namun seperti 18 thn,,,kalau mak saya baca ni...mesti terharu..xpe mak..mak memang awet muda...nyah harap bila nyah tua,,nyah still nampak muda cm mak...sob3...tp tp mak rasa,,,,,nyah ad harapan x nak tampak muda cm mak?huuuuu


3.This one is my abang...hidung u mancung jeles aiii.....Apapun..abang aii is the termanis brother yg aii ad..terima kasih atas pertolongan2 yg diberikan...jasamu dikenang..YE!


4.Ni no 3 : Makan banyak tp still kurus,,,,oh...aiii sngt jeles!jaga ko..aii bagi makan lemak2 biar tros gemok gedempol!

Ni no 4: antara lelaki paling pemalu didunia...jelingan manjaa...oooo buat ku tergoda~!


Yang pakai songkok no 5...x pernah nak gosok gg,,,5 thn hidup,maka 5 tahun la x bergosok gigi..haha..JIMAT COLGATE!

p/s:nasib baik senyumanmu menawan!

 Yang paling bongsu,,,walaupon gigi xde,...xpe,,yg penting slalu dpt no 1!akak bangga nyah!haha.....disebabkan paling kecik...maka semuanya kecik termasuk gamba skalih!hihi


saya..............mana saya,,,,,,,,,,,,,,,,,mana saya,,,,,,,,,,,,,saya pon nak ada gamba jg,,,,,,,,sob3....

maka
maka
maka
maka
tettttttttttttttttttttttttttttttttttttt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,TADAAAAAAA!!!!


Aii pun nak bergamba jg jah...teringin u!...haha walaupon gamba aii nampak terencat skit,,,tp masih dalam kondisi normal!
OYEAH!
ESOK BANGUN PAGI....MINUMLA SUSU MARIGOLD UNTUK KEKUATAN TULANG ANDA....SUPAYA2X...


DApat posing cm kami,,,,,hihihi
PEACE NO WAR!

P/S:bila partner aiii bebi yat nak tido ngan aiiii niiiiiiiii

teringat lagu akon....LONELY...!oh luni yattt
p/s: gamba2 cmni hnya didapati diblog saya...bukan di FB!haha...saja menggedik mengikut perubahab cuaca hihi




No comments:

Post a Comment